sobota, 20 października 2012

Cold and ugly

Nie jestem nadczłowiekiem, pieprzonym czołgiem nie do zdarcia. Nie gryzę. Nie jestem kimś, do kogo strach podejść. Nie chodzę w zbroi. Nie jestem silna i odważna. Nie umiem nienawidzić. Nie jestem kaktusem. Nie kłamię. Nie chcę być Królową Śniegu, Suką Wszech Czasów.

Do szału doprowadza mnie, że wszyscy wokół zdają się wiedzieć lepiej ode mnie, jakim człowiekiem jestem i co siedzi mi w głowie. 


Underneath her skin and jewelry,
hidden in her words and eyes
is a wall that's cold and ugly
and she's scared as hell.
Trembling at the thought of feeling.
Wide awake and keeping distance.
Nothing seems to penetrate her.
She's scared as hell.

3 komentarze:

  1. Bo niektórym się nudzi trochę za bardzo.
    Tak to sobie przynajmniej tłumaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, to w sumie nie do końca tak. Po prostu przeraża mnie ostatnio sposób, w jaki ludzie mnie postrzegają i, co gorsza, nie mam pojęcia skąd to się wzięło.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń